Harjoittelu on alkanut vauhdikkaasti. Kaksi viikkoa ollaan tehty verkkokyselyn kysymyksiä ja nyt alkaa sen verkkolomakkeen teko. Mä teen sen käytännön toteutuksen, se tuntuu mielenkiintoiselta ja siihän sitä oppii vaikka mitä.
Mun gradun tutkimuskysymyskin on selkiytynyt. Ensi viikolla kirjoitan gradun tutkimussuunnitelman, ideapaperia en kirjoita ollenkaan, mulla on hommat jo niin pitkällä. Homma näyttää selkeältä.

Mitä muuta?
Pääsin jonoon esiintyminen ja argumentointi -kurssille. Se on sikäli katastrofista, että kurssia ei järjestetä keväällä ja mä en valmistu, ellei kurssi ole käytynä! Laitoin meiliä opettajalle ja anelin, josko pääsisin kurssi, jottei valmistuminen lykkääntyisi. Saa nähdä, onko anelulla vaikutusta. Jos ope ei helly, mä otan yhteyttä ylempiin tahoihin. Mä aion valmistua ensi kesäksi. Se ei saa olla yhdestä kurssista kiinni.

Huomenna sitten taas pirteenä hommiin! Ja jotta olisin pirteä, menen nyt nukkumaan. Eilen ilta venähti pitkäksi, kun pelattiin brigdeä; ei millään olisi malttanut lopettaa!
Mut nyt hyvää yötä, kauniita unia.