No voi rähmä! Mä kirjottelin pitkät pätkät tänne ja sitten palvelu oli "rikki" ja kaikki hävis bittiavaruuteen! GGRRRRR!

Mutta uudestaan lyhyesti ja pikaisesti, ennen kuin iltakahvi kupissa jäähtyy:
mulla on nyt työhuone laitoksella, kun tänään alkoi mun harjoittelu. Olen innoissani ja iloissani. Olen saanut oma kannettavan, avaimet, kulkuluvan ja mitä vielä. Mahtavaa! Yhden huoneen oven pielessä on siis nyt kyltti (niin kuin kaikkien huoneitten oven pielessä), ja siinä lukee harjoittelija Katri Pellinen. Tämä on mun eka työhuone, mulla ei koskaan ole ollut sellaista. Tämäkin tosin on vaan tän kuun loppuun ja sitten alan kiertämään huoneesta toiseen.

Maanantaina ja tiistaina oli hallintotieteen vikat luentotentit. Saa nähdä, kuinka menivät. Yhden kirjatentin ku vielä jaksain pusertaa ni hyvä olis. Saa nyt nähdä. Harjoittelu ja gradun tekeminen on nyt tärkeintä.

No niin. Tässä pikainen visiitti. Kirjoitustahti tänne blogiin hidastuu selvästi ja se kertoo vaan siitä, että loppu lähestyy. Kohta on huhtikuu ja silloin mä jätän graduni tarkistettavaksi. Sitten tämä projekti on valmis. Mutta vielä muutama kuukausi.
Palaan taas asiaan.