HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!

Valmistumisvuosi!
Mä valmistun kesällä 2009. Aivan mahtavaa!

Ensi viikolla alkaa ruotsin kurssi, jolle mä onneksi pääsin (230:n opintopisteen voimalla!
). Onneksi siksi, että se on mun vika kurssi ja valmistuminen on siitä kiinni. Hej på dig och håll käften -ruotsini kaipaakin virkistystä ja musta on oikeasti kiva mennä kurssille.

Ilmoittauduin myös kypsyyskokeeseen. Se on sitten toukokuussa.
Ja juuri nyt tällä hetkellä mä pakerran moniammatillisen esseen parissa. Sunnuntaihin asti on aikaa kirjoittaa, silloin pitää olla valmiina kymmenen sivua tekstiä. Mulla on nyt tollaset viisi sivua valmista tekstiä ja kyllä tänään pitäs saada aikaan ainakin kolme sivua lopullista turinaa. No, nyt juon kahvit ja ja sitten aloitan työn.

Kesäkuussa sitten loppuu sitten tää mun bloginikin. Jos intoudun, saatan vielä kirjailla työnhaun vaiheita tänne. Mutta keväällä saattaa olla aika hiljaista täällä, koska gradun kirjoittaminen on ihan kokopäivätyötä ja illalla ei ehkä tee mieli kirjoittaa enää mitään. Vaan saa nähdä.

Mutta nyt kahville!