Mä olin ihan varma, että toi kunta-alan eka luentokuulustelu ei mene läpi. Mutta arvatkaa, sain siitä kakkosen! Kakkosen, ihan käsittämätöntä. Mä olen täällä äimänä, koska mä todellakin ajatelin, että siitä ei tule lasta eikä edes sitä yhtä eritettäkään.
Mun kuntaopinnot siis jatkuvat reippaina. Kivaa!

1.11. olis iso tentti, viisi kirjaa, joista kolme englanniksi. Se on sitten viimeinen ponnistus Hgin avoimeen yliopistoon ja kun se menee läpi, mulla on 25 op sosiaalipsykologiaa
plakkarissa. Mä ehkä kuitenkin teen tosta sospsykasta sen mun pitkän sivuaineen, se on kiinnostavaa ja mulle iisimpää kuin toi kunta-ala. Mutta tietysti hoidan ton kuntahommankin himaan asti eli ne 29 op, jotka noista perusopinnoista tulee.

Tälla viikolla on ollut perioditauko. Opetusta ei ole ollut, paitsi mulla yhden luentosarjan luento nyt perjantaina. Järjestäjänä toimii TAYS ja koska siellä ei ole perioiditaukoja, meillä oli luento.
Tänään puhuttiin kuntoutuksesta ja se oli todella mielenkiintoista. Tämä ala on vielä kiintoisampi, kuin osasin edes kuvitella. Ja ensi viikolla alkaa Elävät käytännöt-seminaari, mä luulen, että se se vasta on pelkkää herkkua! Informoin teitä heti, kun jotain kerrottavaa on.

Ja vielä opintopistetiedote: mä olen tähän mennessä ansainnut 11 op ihan näillä tänä syksynä opiskelluilla jutuilla. Ja kohta siihen lävähtää 25 pojoa Helsingistä. Ja ainakin samanmoinen (11op) satsi on vielä tulossa tältä syksyltä, kun saan kaikki keskeneräiset loppuun asti suoritettua.
Että tätä intoa riittää! Saa nähdä, mitä mä kirjoittelen tännen ensi vuonna tähän aikaan.

Ai niin, vielä yksi juttu. Mulla oli synttärit viime sunnuntaina ja ihana perheeni osti mulle synttärilahjaksi kirjan "Sosiaalityöntekijöinä ja asiakkaina". Itse pyysin ja sen sain.
Lopetan jorinat tällä kertaa niin, että joku teistä voi oksentaa liiasta imelyydestä, mutta tämä tulee suoraan sydämestä: opiskelu on ihanaa ja niin on elämäkin.