Olen kirjoitellut koko päivän gradua, välillä syönyt ja katsonut roskaa telkusta ja sitten taas koneen ääreen kirjoittamaan teoriaa. Jostain syystä tänään on sujunut tosi hyvin; olen saanut tekstiä ihan hurjasti aikaan. Se on mahtava juttu. Mun aamukammassa on vielä (enää?) 45 piikkiä  jäljellä ja tekstiä (tosin melko valmista, mun mielestä ainakin) on vasta 22 sivua. Huhtikuun alussa on seuraava graduseminaari ja mä ajattelin, että mun työ olis aika valmis jo silloin. Saa nähdä.

Ai niin, mun piti jakaa teidän kanssa erinomaisen hyvä vihje: ku kirjoitaa gradua (kandia/muuta isompaa juttua) kannattaa aina uudella kirjoituskerralla tallentaa sepustus uudella nimellä. Eli tehdä aina uusi versio. Siihen on monta syytä, miksi näin kannattaa tehdä. Yksi johtuu wordista (en jaksa selittää), toinen voisi olla vaikka varmuus (kaikki vanhat jutut tallella) ja sitten vielä näkee, kuinka homma on edennyt.
Mulla on nyt menossa versio 25.
Mä sain tän vihjeen meidän laitoksen ihanalta atk-tukihenkilöltä. Suosittelen.

Mutta nyt mä taas jatkan.

PS.

Meinas unohtua!

EMINEM ALKOI RAPISTA.

LASTENHOITAJA ALKOI TUTISTA.

PANKINJOHTAJA ALKOI KOPISTA.

NÖRTTI ALKOI VAPISTA.

LUKKOSEPPÄ ALKOI SÄPISTÄ.

Jatkuu seuraavassa numerossa.