Kävin kuikuilemassa Netti-Opsua.
Siellä olikin etusivulla ilmoitus, että kypssyynäyte on hyväksytty! Enää ei puutu ku sanallinen arvostelu ja arvosana, sitte oon yhteiskuntatieteiden maisteri. Ja tää projekti on saatu loppuun.

Olen hakemut muutamia työpaikkoja.
Hain Kuhmalahden sossunpaikkaa, mutta sieltä tuli vain pöytäkirjanote, missä sanottiin, että valinta tehdään myöhemmin. Mua ei kutsuttu haastatteluun. Siihen saattaa olla syynä se, että mun palkkatoive oli 400-500 euroa suurempi ku mitä ne lupas. Lisäksi en ollut vielä valmis (en oo kyllä vieläkään).
Toinen paikka, jota olen hakenut, on johtajan paikka. Siitä ei vielä sen enempää. Kerron kyllä kuinka kävi, sitten kun jotain on käynyt!

Mutta nyt lähden A-klinikalle. Työt siellä jatkuvat lokakuun loppuun. Se on hyvä, voin siirtyä sieltä suoraan uuteen työhöni! Huomaatteko, olen todellinen optimisti.