Olin eilen koko päivän erään projektin lopetusseminaarissa. Erittäin mielenkiintoista noin kokonaisuuden kannalta. Kun kuulee kaikkia projektiin osallistuneita, saa aika hyvän kuvan hommasta. Ymmärrän tietty, että se on vain hyvä yleiskuva, mutta kuitenkin.  Ja koska projekti oli onnistunut, kuultiin paljon hyvää ja ei oikeastaan mitään huonoa.
Mutta kuten sanottu, oli kiinnostavaa kuulla näkemyksiä ja kokemuksia.

Käytännön työkin on hahmottunut aika hyvin mulle. Mitä kaikkea hommaan kuuluu ja minkälaisia asioita pitää ottaa huomioon. Mä nautin erittäin paljon tästä, ja olen oppinut vaikka mitä. Ristiriita käytännön ja hallinnon välillä (molemmat äärimmäisen kiinnostavia) alkaa hellittää otettaan ja yhä varmemmin mä kallistun sinne suunnitteluun, projekteihin ja muuhun huuseeraamiseen taustalla.

Tän enempää ei taaskaan jouda kirjoitella!
Aika haipakkaa pitää, kun on joka päivä kahdeksasta neljään A-klinikalla ja sen ohessa sitten pitää tehdä sitä kandintyötä. Parin viikon päästä se pitää jättää. Vanha sanonta on, että aikaa on siihen mihin sitä ottaa.
Näinhän se on.