Tänään mä heräsin jo seitsemän jälkeen. Aamutoimet ja sitten kirjojen kimppuun. What is Strategy on melkein luettu! Mahtavan hyvin on sujunut tänään toi lukeminen. Se tuntuu kivalta, koska jotenkin nyt viime aikoina on tuntunut kovin tahmealta toi lukeminen. Tai ei itse lukeminen, vaan se asioiden päähän painuminen, jota myös oppimiseksi tai muistamiseksi sanotaan. Mutta tänään kaikkioli toisin.

Oon tänä iltana taas lähdössä Espooseen. Mun veli on ollut täällä meidän mökillä Eedan kanssa ja mä pääsen sen kyydissä. Huomenna on iltavuoro. Mä otan mukaan askelmittarin,kun mua huvittaa saada tietää, kuinka monta askelta mä otan päivän aikana. Mun veikkaus on noin 20 000 askelta, mutta saa nähdä kuinka paljon se heittää ja mihin suuntaan. Ainakin mä kävelen paljon ja se näkyi painossa kun tuon kotiin. Mä olin 1½ kiloa kevyempi kun edellisellä kerralla, kun punnitsin itseni.

Nyt täytyy mennä pakkaamaan. Tuun seuraavan kerran kotiin ensi sunnuntaina myöhään yöllä. Ja sitten maanantaina onkin jo tentti.
Palaan astialle.