Tänään on Tampereella yhteiskuntatieteellisen pääsykoe. Siellä hikoilee pari tuttua ja mä todella toivon, että pääsevät sisään.

Mä kävin tänään meidän laitoksella ja siellä oli hiljasta ku huopatossutehtaalla. Olisin käynyt kyselemässä siitä ensi vuodesta - voinko suoritella sitä sun tätä ja samalla tehdä sitä kandintyötä, mutta siellä ei ollut ketään, jolta kysyä. Täytyy laittaa meiliä, vaikka onkin kesä.

En mennyt tänään lukemaan kirjastoon, vaan olen vetelehtinyt kotona. Kävin kaupassa, tein ruokaa, palautin kirjat kirjastoon, katselin tyttäreni kanssa Frendejä. Ei tietoakaan Järvisen johtamisopeista. Mun itsenijohtamistaito sanoi, että tänään on piilopäivä ja siihen sisältyy vetekehtimistä. No, kohta mä lähden jumppaan ja se on kaikkea muuta kuin lököilyä.

Täytyy laittaa R:lle ja molemmille T:ille meiliä ja kysyä, kuinka pääsykoe meni.