Tänään oli taas tentti. Tai oikeastaan kaksi tenttiä. Arviointitutkimus ja uusi asiantuntijuus.
Ekan kerran mulle tuli tenttikuoret avattuani totaalinen blackout! Mä näin silmieni edessä sen sivun, mistä vastaus löytyi, mutta en muistanut ku hajun siitä! KÄÄK! Ja mitä mä tein? Mä päättelin vastauksen. Kun pääsin tentistä, tsekkasin homman kirjasta, eikä se nyt ihan metsään mennyt, mutta ei kyllä kovin hyvinkään.
Toisessa tentissä kysyttiin konstruktiivisesta arvioinnista. Mä nypersin liian pienessä ympyrässä (liian suppea vastaus), joten jos ykkönen tulee, niin ihme on tapahtunut. Sitä paitsi mulla meni pasmat sekaisin, kun siinä tenttikuoressa luki väärän kirjan nimi! Onneksi sisällä oli kuitenkin kysymys myös siihen oikeaan kirjaan. Vastasin ja laitoin viestin opelle. Anteeksi, tentaattorille.

Ehkä kaikki johtui siitä, että  mulla oli väärät korvakorut korvissa tänään. Yleensä mulla on tentissä ne "lusikkakorvikset". Nyt oli kuikat korvissa ja näin kävi.
Mutta ehkä se on vaan hyvä, että kerran kävi näinkin. Kai sitä kerran täytyy reputtaa... vaikka en mä oikeasti niin ajattele. Mä haluan päästä läpi.

Tänään mä huomasin, että kandiseminaariin voi ilmoittautua ensi viikolla. Siis syksyllä alkavaan seminaariin. Mä aion ilmoittautua siihen. Pitää vaan keksiä aihe. Mä ajattelin, että kesän aikana keksin sen ja ehkä saan muutaman rivinkin aikaan. No, se taitaa olla jo haihattelua, mutta saahan sitä kuvitella!

Nyt lähden jumppaan ja sit kotiin siivoamaan. Tänään en aio lukea mitään!