Mä oon nyt treffanut kaksi mun kv-tuutoroitavaani. R on Liettuasta ja C Italiasta. Tänään mennään avaamaan C:lle pankkitili ja maksetaan vuokraa ja sen sellaista.
Lisäksi eilen tapasin kolmetoista uutta sostyön opiskelijaa. Mä tuutoroin siis myös suomalaisia opiskelijoita. Se onkin ihan jees, mun ryhmässä on kaikki opskelijat "aikuisia" eli yli kolmekymppisiä. Tai taitaa siellä olla yksi alle kolmekymppinen. Mutta kuitenkin ei suoraan lukiosta tulleita.

Ja sitten tuloksia: enkun suulliset on arvosteltu ja mä sain nelosen. Olen erittäin tyytyväinen.
Eilen sain myös tietää, että pääsen kandiryhmään! Upeeta, mahtavaa! Kaikki on siis niin kuin pitääkin. Hyvä.

Eka periodi on aika tiukka, mutta kyllä sen kestää. Täytyy vaan keskittyä olennaiseen - muuhun ei ehtiskään!
Tosi mukavaa on ollut nyt tavata opiskelukavereita, kun lukukausi alkoi. Mä oon palloillut koko kesän yksi tuolla Linnassa lukuhommissa ja käynyt melkein aina yksin syömässä. Nyt loppu sellainen peli ja saa taas juttu- ja ruokaseuraa.