Toinen paikka, johon laitoin hakemukset, oli Kuhmalahti. Hain perussossun paikkaa.  Mua oli esitetty virkaan, mutta mua ei kuitenkaan valittu.  Siihen ei valittu ketään, koska kuntaliitosneuvottelut Kangasalan kanssa on kesken.
Voisin veikata, että virkaan haluttiin joku tietty henkilö, jolla ei ole pätevyyttä - ainakaan vielä. Vaikka minä olin pätevä, en ollut sopiva.

En ole minkään sortin uskovainen, enkä usko minkäänlaisen johdatukseen. Mutta olen ikuinen optimisti ja uskon, että lopulta tämäkin homma kääntyy mulle parhain päin: olen vielä oikeinkin tyytyväinen, että mua ei valittu. Mulle ei siis missään nimessä jäänyt paha mieli enkä kokenut kärsineeni vääryyttä. Joku kysyi, aionko valittaa päätöksestä ja vastasin välittömästi, että en todellakaan! Miksi niin tekisin?

Uudet verkot on jo vedessä!