Aika kuluu, on jo elokuu, kuten varmaan tiedättekin.
Mä olen lomaillut opiskelusta, gradusta, tenteistä, kurssikirjoista ja kaikesta muusta opiskeluun liityvästä koko kesän. Sen sijaan olen ollut koko kesän töissä A-klinikalla. Se on kesätyö, ja se loppuu tämän kuun viimeinen päivä.

Ensi kuussa pitäisi saada paperi siitä työstä, jonka olen tehnyt. Näin siksi, että tiedekunnalla on kokous vasta ensi kuussa.
Ja sitten?

En vielä tiedä tulevaisuudesta yhtään mitään. Hakisin mieluusti yhtä johtavan paikkaa, mutta mulla ei ole vielä sitä pirun paperia! Ja silloin mua ei huomioida haussa. Se on harmittavaa, koska paikka olisi kiinnostava, koska siihen kuuluisi myös suunnittelua.
Muitakin mielenkiintoisia paikko on tarjolla.

Mietin, josko sitä pitäisi lomaa syyskuun kaksi ensimmäistä viikkoa. Mä en ole lomaillut moneen vuoteen muutamaa päivää pitempään, nyt se vois tehdä hyvää. Olisin vaan ja öllöttelisin.

No, tutkitaan, sanoi tohtori (eiku maisteri ;-). Ensi viikolla mä tapaan S:n ja käydään sen kanssa vielä vikat tsekkaukset gradun suhteen. S:lla on mulle jotain ehdotuksia tuloslukuun. Otan kaiken mieluusti vastaan.

Nyt ajattelin mennä lukemaan vikat rivit Larssonin Millenium-trilogian tokasta osasta. Kolmas on tossa päydällä valmiina odottamassa.