Tänään oli viimeinen kerta kritiikkiseminaaria. Jokainen meistä ruoti oman kirjoituksensa argumentaatioanalyysia käyttäen ja kas kas: meikäläisenkin loistavasta kirjoituksesta paljastui lievää törkeämpiä leväperäisyyksiä...
Mutta olipa hyvä seminaari. Kertakaikkiaan. Jos opiskelet Tampereen yliopistossa ja sulla on ikinä mahdiollisuus mennä Jarmo Lehtisen luotsaamaan kritiikkiseminaariin, niin MENE.

Nyt mä olen siis  saanut alkunaarmun ja tästä vaan  syventämään asiaa. Kun mä jossain vaiheessa alan raapia gradua kasaan, tästä seminaarista on mulle erittäin paljon hyötyä.

Niin, gradusta tulikin mieleeni, että mä olen nyt tehnyt sen HOPSin, josta saa jopa kaksi opintopistettä. Kun mä kävin sitä (hops) läpi tutoropettajani kanssa, niin hän ihmetteli, että ihanko aiot kolmessa vuodessa päästä pois täältä. Niin mä olen suunnitellut. Kolme vuotta ja hommiin. Tiukka aikataulu, mutta tavoite pitää olla. Voihan se käydä niin, että en jostain syystä saakaan hommaa hoidettua kolmessa vuodessa, mutta sitten muutetaan suunnitelmaa. Ei se sen kummenpaa ole.

Tänään pitäisi vielä lukea, mutta taidan passata. Käytän huomisen sitten oikein tehokkaasti enkkulaisten kirjojen parissa.
Mutta nyt syömään!