Viime perjantaina oli tämän vuoden viimeinen virallinen opetuspäivä. Mulla oli vielä lauantaina se tentti ja tänään kirjoiteltiin tyttöjen kanssa raporttia elävien käytäntöjen opintokäynneistä. Mutta nyt on lomaa!

Tentti meni hieman noin niin ku oli kerran onnimanni- meiningillä. Toivottavasti saan molemmat läpi ja merkinnän. Mulle kävi sostyön tentissä ihan outo huolimattomuus- tai käsittämättömyysmoka: kirjoitin hiljaisuuden kulttuurista sostyössä ihan mitä sattui, vaikka hyvin tiedän mitä se tarkoittaa ja mitä siitä pitää kirjoittaa. No, ei enää voi mitään, enkä aio stressata siitä.

Täytyy sanoa, että kovin monta tollasta viime viikon kaltaista viikkoa mä en jaksais. Kolme luentopäiväkirjaa (joiden kirjoittamisen luonnollisesti olin jättänyt viime tippaan), viiden kirjan tentti, kaksi keikkaa, neljä opintokäyntiä ja elämä... huh. Mutta kaikki on hoidettu ja mä olen hengissä. Ihanaa!

Tammikuussa on taas tenttiä yhdellä kerralla. Päihteistä ja yhteisötyöstä. Mä yritän suoritella noita noin pareittain, notta pääsen hyvään tatsiin. Ja onhan siinä muutakin taustalla, en aan viitsi ääneen sanoa  ;-)
Nyt taidan kivuta tonne parvelle lukemaan. Ja kohta on uni silmässä. Siis hyv' yötä, ystäväni.