Kylläpä kädet vapisivat, kun äsken näin, että JOIKP0:n tenttitulokset oli netissä. Ihan oikeesti en meinannut uskaltaa katsoa, onko oma nimi siellä. No, pakkohan se oli katsoa ja SIELLÄ SE OLI, PELLINEN! Vähänkö mä leijun, mahtavaa! Jos tänään vielä paistaa aurinko, niin kaikki on niin täydellistä kuin olla ja voi.
Aaahhh!

Mä sain kesätyöpaikan. Meen Espooseen yhteen palvelutaloon valvomaan kesäksi. Talon johtaja on mun vanha tuttu ja siksi se uskalsi ottaa mut sinne. Tai siitäkin huolimatta. Asun broidin luona. Veikka asuu parin kilsan päässä kesäduunipaikastani, joten saan kuntoilla aamuin illoin, kun kävelen oikein reippaasti töihin.
Mä valvon 3-5 yötä ja sitten on vähän enemmän vapaata ja silloin tulen kotiin. Musta on ihan kiva mennä sinne ja muistella vähän sitä mummojen ja pappojen hoitoa. Siinä voi samalla tutkailla asiaa sosiaalityön kannalta. Osaisinko mä olla palvelutalossa sossuna, mitä se työ olisi.

Ja sitten vielä pikaisesti ennen aamukahvia kerron, että käytännön opetus on alkanut vallan mainiosti. Työpaikka tuntuu tosi mukavalta, siellä on selvästi hyvä henki ja erinomaisen hyvä johtaja. Nää ekat päivät on totuttelua ja huomenna saan sitten totutella ekoihin asiakaskontakteihin. Kaikki on siis ok tälläkin rintamalla.
Tää on vaan aikamoinen sutinaviikko, kun on kolmet kuorotreenit, kaksi kuorokeikkaa ja sitten vielä anoppi ja appi tulee käymään. No, niitten vierailut on aina kivoja, onneksi.

Mut nyt meen aamukahville. Oli vaan pakko hihkaista tähänkin heti, että se JOIKP0 meni läpi, ihanaa! Mun yliopistourani voi siis jatkua  ;)