Mä olen kuin pieni lapsi: odotan tenttien tuloksia ihan innolla ja joka päivä käynmonta kertaa netti-opsussa tsekkaamassa, onko siellä jo tietoa. Netti-opsu on siis netissä toimiva tulospalvelu, opintokirja ja paljon muuta.
Nykyään on niin kätevää ilmoittautua tentteihin ja kursseille, sen kun vaan menee nettiin ja valkaa ja ilmoittautuu. Ei tarvitse täytellä mitään kuoria ja viedä niitä laitoksella johonkin  laatikkoon.

Mutta niistä tenteistä.
Viina-tentti meni musta ihan ok, toinenkin kai. Olettaisin, että läpi ovat. Ekana vuonna pitää tutustua eri tentaattorein tyyliin ja siihen, minkälaisista vastuksista ne pitävät kukin. No, mulla ei ole valittamista, mä olen saanut ihan jees-arvosanoja tenteistä. En mitää huippuja, mutta ihan kohtuullisia, kolmosia ja nelosia. Olen ihan tyytyväinen.


Mulla on menossa kova kesäduunin etsiminen. Tai mä oikeastaan vasta pohdin, mistä mä sitä työtä hakisin. Toivottavasti en ole jo myöhässä, en usko kuitenkaan. Ehkä sairaala tai lastenkoti. Kerron heti,kun jotain saan tietää.