Kello on jo vaikka mitä ja mun pitäisi olla lukusalissa lukemassa. Seuraavaan tenttiin pitää lukea viisi kirjaa (kaksi tenttiä yhdellä iskulla!) ja koetus on 16.12. AIkaa vielä on, mutta äkkiä se loppuu. Joka kerta on käynyt niin. Mutta onneksi olen kuitenkinsuoriutunut niistä!

Mutta nyt näin pimeimpään aikaan musta tuntuu oikein houkuttelevalta tuo akateeminen vapaus (lue: laiskottelu). Lähdöt opinahjoon ovat muutamana päivänä venähtäneet tonne ysiin asti ja tänään vielä myöhempään. Eikä ole jäänyt vain yhteen kertaan sellainen peli, notta ruokailun jälkeen olemme keskustlleet pari tuntia korkealentoisesti, koska se on kehittävää ja siitä saa virtaa.

Olen varma, että tämä on kuitenkin vain tän pimeän ajan juttu. Kun aurinko alkaa paistaa, meikäläinenkin on sitten kuin peipponen!

Tänään on sosiaalityön luentokuulustelu. Toivotaan, että sekin menee hyvin - miksei menisi. Tuttuja asioita ja terävä kynä ja toimiva kumi. Siinäpä se.

Ai niin hei!
Mä kävin viime torstaina ensimmäisissä opiskelijabileissä. Juhlat oli Hervannassa ja sinne kokoontui meitä sossuja ja sitten teekkareita. Mä olin siellä tunnin ja sitten lähdin kotiin. Oli kiva käydä katsomassa, mutta kyllä mä niihin touhuihin oikeasti jo olen liian vanha. Tuli oma nuoruus mieleen, parikymppisenä sitä bailattiin niin ankarasti, että aina meni koko tili. Mä olin silloin siis töissä, en opiskellut.
Sen mä teen nyt. Opiskelen.

Mutta nyt on ihan pakko lähteä lukusalin viileään valoon. Pidelkää peukkuja tenttihirmulle!