Mä en tee oikeastaan viikolla mitään muuta kuin kirjoitan gradua ja syön. Niin, ja juon vissyä ja käyn jumpassa joka toinen päivä. Siinä on mun viikko-ohjelma.

Viikonloppuisin on vähän löysättävä, mutta silloinkin avaan aina gradun koneelle ja kirjoitan muutaman rivin, jos en enempää.

Onko tylsää?
Ei, mutta tuntuu välillä, että voi prkle, ulkona on ihana kevät ja olis kiva mennä kävelylle tai vaikka kahvilaan istumaan, mutta ei voi. Onneksi tätä ei kestä kuin ensi kuun loppuun. Mä myönnän, että mulle tuli kerran sellanen kuristava tunne, että mitä jos en saakaan tätä valmiiksihuhtikuun loppuun? Mutta sitten työnsin tuollaiset ajatukset poiv mielestäni ja jatkoin kirjoittamista.

Missä mä olen vuoden päästä tähän aikaan? Töissä. Se se on niin mahtava ajatus, että sen voimalla mennään taas pari sivua eteenpäin!

PANKKIIRI ALKOI KOPISTA.