Ihan vaan ilmoitan teille, että kohta on joulu - jos ette sitä sattuneet tietämään. Se tarkoittaa periodivapaata ja suklaansyöntiä. Mä aion myös kirjoitella kandia siinä joulunpyhinä.

Mä kävin tänään mun kandityön ohjaajan pakeilla. Se oli hyvä käynti; mä sain pari asiaa selväksi kaaliini ja sitten myös paljon ohjeita, joiden avulla saan kirjoitettua hommaa eteenpäin. Kandi edistyy ihan kohtuunopsaa, se on hyvä juttu. Tutkimusluvan hakemisessa vaan alkaa olla jo vähän niin kuin kiire! Toivottavasti saan kaikki reilaan ennen joulua.

Ja sitten tenttisää: maanantaina puhalsi sosiaalioikeuden suhteellisen navakka tenttituuli. Saan kyllä tentin lääpi, mutta arvosana on arvoitus. Edellisestä tuli kolmonen ja kyllä mä saman haluaisin tästäkin. Mä oli toka, joka lähti tentistä pois. Suurin osa tenttijöistä oli kuulema ollut kirjoittamassa  loppuun asti. Mä en oo koskaan istunut tentissä loppuun asti. Yleensä tollanen puolitoista tuntia riittää. Sitten loppuu asia ( ja tieto).
Tiistaina eli tänään sain nauttia tutkimusmenetelmäopintojen luentotentistä. Tiesin jotain, saa nähdä, kuinka se arvotetaan. Läpi nyt ainakin pitäisi päästä. Kolmonen ois kiva ylläri.

Huomenna on SOS:n pikkujoulut ja mä meen sinne soittelemaan. Ja torstaina on vielä yksi keikka ja sitten tiistaina hallintotieteen tentti.
Ja sitten alkaa joulun laittaminen. Ihanaa!

Viettäkää oikein mukavaa joulunalusaikaa. Ole kunnolla, niin pukki tuo juuri sen lahjan, jota olet aina toivonut. Mutta nyt loppuu lätinä, mä menen nukkumaan.

Hyvät yöt ja kauniit unet.