No voi nekku.
Taas mulla on uusi kalenteri ja siihen pitäisi täyttää ensi lukuvuoden opiskelut. Mä oon jo ihan hyvässä vauhdissa allakan täyttämisessä, mutta rupesin miettimään muutamaa käytännön asiaa: voinko mä suorittaa käytännön harjottelun ja taitoseminaarin, jos samaan aikaan teen kandintyötä? Kandiseminaari kun vaatii läsnäoloa tiettyinä päivinä ja jos on harjoittelemassa vaikkapa sosiaalitoimistossa, niin sieltä ei pääse Linnan luentosaleihin istuksimaan.
Ja nyt on kesäloma, lehtoreita ei saa vaivata... ei siis ketään, jolta kysyä. Täytyy varmaan vaivata jotain vanhaa opiskelijaa vaikka sähköpostilla.

Kaikki laitokset eivät vielä ole saaneet uusia opetusohjelmiaan nettiin. En voi vielä lätkiä ruotsin tunteja allakkaan, enkä vaikkapa empiirisen tutkimuksen kurssia, koska niitä ei ole merkattu mihinkään. Se aiheuttaa mussa kärsimättömyysreaktioita. Pitäisi päästä merkkaamaan kalenteria.

Tapasin tänään Linnan kuppilassa R:n ja T:n. Ne olivat valmistautumassa perjantain pääsykokeeseen ja mä toivon todella, että ne pääsee molemmat sisään. Ai miksi? Siksi, että ne on lähempänä mun ikää ja olis kiva saada lisää "meikäläisiä" tonne. ;-)

Huomenna (tai siis tänään) me lähdetään mökille ja mä jätän kaikki kirjat kotiin. Luen vielä muutaman tunnin huomenna kirjastossa ja sitten möksälle bridgehommiin! Jee.