Mä kirjoitin eilen ura-käsitteestä sivun valmista tekstiä graduun. Jihuu, ei edes ollut kovin vaikeaa tai siis työlästä. Tekstiä tuli aika helposti. Hyvä. Tänään pitää illalla jatkaa.

Laitoin eilen myös työpaikkahakemuksen menemään meilinä. En saanut mitään "hakemuksesi on vastaanotettu,kiitos" - vastausta, joten tänään laitan uuden viestin ja kysyn, tuliko mun haku perille. Hakemuksen tein sunnuntaina T:n ja H:n avustuksella. Se tarkoittaa, että mä rustasin hakemuksen ja laitoin sen kavereille luettavaksi. Niillä olikin ihan tosi hyviä kommentteja, jotka toteutin. Mä fiksailin myös mun CV:tä. Hakuaika loppuu 25.1. ja sit tulee kutsut haastatteluun. Toivottavasti myös mulle!

Tänään pitää kirjoittaa Nordplus-stipendihakemus ruotsiksi. Se kuuluu ruotsin kurssiin, en siis ole hakeutumassa muualle opiskelemaan. Kun tunnen itseni kirjoittajana, tiedän, että urakasta tulee noin kolmen tunnin rupeama. Suomeksi siihen menisi 1½ tuntia, ruotsiksi puolet enemmän. Hmmm, voi olla, että kuoro jää väliin. Toivottavasti ei kuitenkaan.

Kohta lähden yliopistolle töihin eli harjoitteluun.SPSS-ohjelma on tullut hieman tutummaksi, kun olen tutkimut lomakevastauksien hajontaa ja sen sellaista. Mun tiedot ja taidot tilastotyöstä on just noin epämääräiset. Mut opin koko ajan lisää.