No, nyt on se Töttö-tentti ohi. Musta tuntuu, että se meni oikein erittäinkin hyvin, mutta saa nähdä. Yllätyksiä voi aina tulla. Kysymys oli musta hyvä, siinä sai pohtia ja laitoinpa loppuun oman pikku kommenttinikin. Nyt vaan odotellaan.

Mä kirjoitin pitkät pätkät tonne Sosporttiin mun lukutekniikasta, Uudet opiskelijat ja vanhatkin kyselevät välillä ihan ihmeissään, että kuinka mulla voi olla niin paljon opintopisteitä ekan vuoden jälkeen. Aina mä kerron sen kahden tentin systeemin. Sitten tulee puhe lukutekniikasta. Miten mä luen tentteihin. Sisällysluettelo on tärkeä, sitä selaamalla voi päästä vaikka tentin läpi. Mä en tosin ole silleen selvinnyt, mutta joku on. Sisällysluettelosta saa selvän, mikä on kirjan clue. En jaksa tänne enää uudestaan kirjailla tosta lukutekniikasta enempää. Käykää siis (mikäli kiinnostaa!)  Sosportissa! Ja laittakaa myös sinne mojovia kommenttejanne.
Siellä tosi vähän kommentoidaan toisten kirjoituksia, mikä on musta kummallista. Se olisi (ainakin sosalan tyypeille) oiva paikka keskustella, kyseenalaistaa, pohtia tai vaikka päästellä sivistyneesti paineita.