Hirveetä haipakkaa!
Tänään oon viimeisen päivän A-klinikalla. Aika on mennyt tosi nopeasti - kymmenen viikkoa siivillä.
Tänään on vielä illalla keikka Helsingissä ja sitten onkin keikat kesäksi keikkailtu!
Huomenna on yliopistolla koko päivän loppuseminaari tästä käytännön opetuksesta ja sitten rapsahtaa 13 opintopistettä tilille. Ja kun semma loppuu, alkaa samantien viimeinen kanditapaaminen. Siinä tilaisuudessa mä jätän sitten sen lopullisen versioin kandista ohjaajalle.
Tohon käytönnön opetuksen loppuseminaariin piti kirjoittaa kymmenen sivun essee omasta oppimisesta ja käytännön opetuspaikan sosiaalityön asiantuntijuudesta. Ja samalla hioin loppuun kandia. Ei ole tarkoitus valittaa, mutta hieman on ollut sellainen tuli hännän alla -olo. Vaikka mä oon puhelias myös paperilla, se ei kuitenkaan ratkaise kaikkea akateemisessa kirjoittamisessa. Tieteellinen teksti vaatii omat manööverinsa ja se vie aikaa.

Kiirettä on siis pitänyt kirjoittamisen kanssa. Viikonlopun aion rauhoittaa ihan vaan pelkkään oleiluun ja laiskotteluun. Mulla ei oo mitään pakollista: ei tarvitse kirjoittaa, ei tarvitse lukea, ei tarvitse kommentoida eikä mennä minnekkään.

Mutta nyt palaan vielä hetkeksi kandin viimeistelyyn. Palaan taas astialle.