Pääsin tänään vasta kymmeneksi yliopistolle. Sain luettua kaksikymmentä sivua ja sitten tuli hirveä nälkä. Koska ulkona satoi vettä rankasti kuin vanhassa sanonnassa, jäin Linnaan syömään.
Eipä ollut Sodexhon pöperöt yhtään parantuneet. Vaikka huomenna sataisi sanonko mitä!, mä meen päätalolle tai Pinniin syömään.

Vähän oli vaikeaa aloittaa luku-urakkaa, ajatus pyrki harhateille koko ajan. Kirjan nimi on Näkökulmia byrokratiaan. Se on mielenkiintoinen kirja, ihan totta, mutta mulla vilisti mielessä jos jotakin hässäkkää; muistin, että mun pitää hankkia kandityötä varten yksi artikkeli. No, sitä piti tietty sillä sekunnilla lähteä hakemaan hyllyjen välistä. Kopiokortista oli loppunut poveri, joten piti mennä lataamaan se. Ja sit piti ottaa kopiot...

Mä olen siis lukenut jo niin paljon yliopistolla, että se alkaa olla toinen koti. Kohta mä varmaan pesen siellä vessoja, kun en osaa lukea...

Mutta huomenna menen sinne ajoissa ja luen ihan kunnolla. Raportti seuraa.