Se on totta!
Ensi keskiviikkona alkaa mun gradun teko ihan konkreettisesti. Mä kävin just laitoksen netti-ilmoitustaululla katsomassa ryhmäjaot. Mä pääsin Raunion ryhmään, eli siihen mihin halusinkin. Mahtavaa!

Luennot alkoi jo tällä viikolla. Oon ollu hallintotieteen luennolla ja moniammattillisen orientaatioseminaarissa. Kaikki on ihan ok, varsinkin se hallintotiede, kun siellä on luennoitsijana Timo Keski-Petäjä. Se on hauska ja innostava luennoitsija. Moniammatillisessa on ohjaajana Suvi Raitakari, joka on myös hyvä tyyppi. Se on selkeäsanainen ja vastaa kun kysyy. Hyvä niin.

Puheopin - eli esiintymisen ja argumentoinnin - pakollisen kurssin suoritan nyt syksyllä. Ruotsi jää ensi kevälle, kun kirjoittelen gradua. Ja ilmeisesti mä sitten teen syventävien harjoittelun kesällä. Saa nähdä.
Ja siinäpä se opiskelu sitten onkin. Ensi vuonna tähän aikaan mun pitäs olla virallisesti yhteiskuntatieteiden maisteri. Että silleen.

Mutta nyt kutsuu sänky, väsyttää ihan pirusti. Huomenna pitää olla virkeä, kun mennään pelaamaan bridgeä kavereille. Tarttee voittaa...