Tänään oli rävähtänyt yhdeksän opintopistettä opintorekisteriin! Eli viime viikon karsea rutistus tuotti tulosta.

Sosiaalityön tentti ei mennyt niin hyvin kuin se olisi voinut mennä ja se vähän harmittaa. Mutta kolmonen kuitenkin, onhan sekin ihan jees arvosana. Mutta kun tiedän, että olisin osannut paremmin.
Ai, miksi en sitten kirjoittanut? Hm, vaikea sanoa, olin ehkä liikenteessä hieman liian jäykin rantein, oli selllaista ylisuorittamisen makua, jolloin paras ei päässyt esiin.

Mutta nyt hogasin kuitenkin se, että suoritan aina kaksi pläjäystä samalla kerralla, mikäli se sivumäärillä mitattuna on mahdollista ja inhimillisen järkevää. Eli en lue kuitenkaan yhteen yleiseen tenttipäivään yli tuhatta sivua. 900 menee vielä... ;-)

Mulla on nyt koossa 34 opistopistettä. Tältä lukukaudelta tulee ensi vuonna vielä ainakin yhdeksän pistettä (sospol. ,sostyö terv.huollossa, englanti) ja 25 sospykan pinnaa Helsingin avoimesta yliopstosta.
Jos kaikki menee, niin kuin olen suunnitellut, mulla on keväällä plakkarissa 109 pojong!

Mutta nyt tartee lähteä Pinniin printtaamaan ensi kuun tenttikirja. Se on ihan luvallista ja laillista! Ja kyllä mä joululomalla aion lukea tenttiin. Mulla on 17.1 enkuntentti ja 26.1. sostyön tentti kahdesta osiosta. Viinaa ja yhteisösosiaalityötä. Kivaa!

Jos en enää ennen joulua kirjoittele tänne, niin toivotan nyt varmuuden vuoksi oikein hyvää joulua ja ratkiriemukasta uutta vuotta 2007.