Liliukselle 40 000:tä euroa eläkettä kuussa!

Luin aamun Hesarin ja alkoi vuotaa verta nenästä. Siis oikeasti ja konkreettisesti. Mä sain primitiivireaktion.

Kuinka tämä on mahdollista valtiossa, jossa juustohöylätään lasten ruuasta ja vanhusten hoidosta ja työikäisten palkoista? Mitä helvettiä meidän poliitikot oikein tunaroi? Tämä on käsittämätön tilanne.

Jos mä olisin Lilius, totta kai ottaisin ylisuuren ja kohtuuttomuuteen perustuvan palkan ja palkanlisät plus optiot ja muut hyvitykset, mitä valtio-omistaja tarjoaa. Tyhmä on se, joka maksaa, ei se joka ottaa. Käsi sydämelle; jos sulle tarjottaisiin moista, kieltäytyisitkö? Minä en.

Mutta pointti onkin se, että meillä on poliitikot hoitamassa yhteisiä asioita ja niiden pitäsi tajuta, mitä pitää tehdä, mikä on kohtuullista.

Kysyn vaan, että kuka ihminen on niin merkittävä, että sille kuuluu 40 000 euroa kuussa eläkettä? Ja kuinka on "oikeusvaltiossa" mahdollista, että mökin Miinalta peritään 154,39 € aiheetta maksettua toimeentulotukea takaisin, mutta Häkämies vakuuttaa, että Fortumin optioille ja muille kohtuuttomuuksille ei voida tehdä mitään.

Mua raivostuttaa nyt niin paljon, että ei pidä kirjoitella tänne enempää. Sen vielä sanon, että tämä poliitikkojen vastuun pakoilu on perseesä. Mä lopetan äänestämisen ja ala anarkistiksi.

ManaMagazinen pääuutinen oli tänään: SAATANAN TUNARIT.