Huh huh ja voi sun väsymys!
Sain kasilta valmiiksi viimeisen osion (siis toivottavasti viimeisen) sospsykan perusopinnoista. Mä suoritan niitä Hgin avoimessa yliopistossa. Jos toi tentti menee läpi, ni tilille pamahtaa 25 opintopistettä.

Mä olen tuolla aikaisemmin valehdellut, että viisi kirjaa pitää lukea. Neljä niitä vain oli ja kaksi englanniksi. Mutta siinäkin oli urakkaa ihan riittävästi. kyllä mulla sellainen olo on, että ainakin sen ykkösen saan, että pääsen läpi. Kolmonen olis kiva ylläri - niin kuin kuva ennen vanhaan kirjeenvaihtoilmoituksissa.

Yhdestä asiasta en ole paasannut vielä yhtään, nimittäin YTHS:stä. Siinä vasta mainio laitos! Mä olen käynyt kerran lekurilla ja sain niin hienoa palvelua, että tekarit olis suusta pudonnut, jos sellaiset olisi ollut. Vaan kun ei ollut, alaleuka vaan loksahti.
Kävin myös terveydenhoitajalla terveystarkastuksessa. Sekin oli ihan asiallista. Opiskelijoista pidetään kyllä huolta ja yritetään seuloa mahdolliset syrjäytyvät ja  ongelmaiset sieltä avun piiriin, jotta opiskelu sujuisi.

Lääkärin ja terveydenhoitajan palvelut eivät maksaneet mitään, eikä myöskään röntgen, jossa kävin! Se tuntui kyllä meikäläisestä aivan ihmelliseltä.
No, sitten olen käynyt kaksi kertaa paikkauttamassa hampaani. Mukavia hampilääkäreitä. Ja hienointa on se, että noina kahtena kertana mun hammaslääkärikammo katosi! En voi uskoa sitä todeksi, ajatelkaa!

Ekalla kerralla mä menin ihan kauhusta kankeena sinne kidutustuoliin ja olin ihan poikki jännittämisestä kun homma oli ohi. Mutta sepä ei sattunutkaan ollenkaan ja tokalla kerralla mä pystyin olemaan jo melkein rento. Täytyy viedä niille sinne kukka jouluksi, kun pystyivät hampaiden lisäksi korjaamaan myös sielun reiän!
Mutta nyt koisimaan, huomenna alkaa päihdeluennot ja kunta-alan jatkohommat.

Kutsuna ilmoitetaan tässä nyt, että Händel-kuoron konsertti on lauantaina 4.11. klo 18.00 Treen Tuomiokirkossa. Liput 15/10€. Tulkaa ihmeessä kuuntelmaan, vaikka mä laulankin siellä!