Lämpö nousee, loma jatkuu! Mahtava ilma ulkona
Mä tunnen itseni jo kovin virkistyneeksi, tää lököily on tehnyt hyvää. Mä olen kuitenkin lueskellut kaikenlaista, lainasin mm. Osmo Soininvaaran kirjan 
Hyvinvointivaltion eloonjäämisoppi (WSOY, 1994). Kirja on saanut  Pro Oeconomia -palkinnon vuonna 1995, eikä suotta. Kirja on täyttä asiaa ja hyvin kirjoitettu. Jos on yhtään kiinnostunut taloudesta ja talouspolitiikasta, tämä on oiva kirja luettavaksi.
Kaikkien sosiaalityöntekijöiden ja -poliitikkojen pitäisi olla kiinnostuneita taloudesta, koska sosiaali on tiukasti sidoksissa talouspolitiikkaan. En taida nyt jaksaa alkaa keuhkota tosta, on niin kuuma...

Lukemisen lisäksi olen kyylännyt telkkarista vanhoja sarjoja: Murhasta tuli totta, Diagnoosi murha, CSI, Monk, Tahdon asia. Ja viikonloppuna nollasin sivistyneesti oikein kunnolla ja katsoin kaikki Beverly Hills kyttä-leffat, kolme kappaletta. Aivan ihanaa! Naisilla oli ihan hirveät toppaukset olkatoppaukset ja muutenkin vaatteet oli iahn mahdottomia!! Se 80-luku, you know.
Mitään sivistävää en ole töllöstä katsonut.

Y Oli tosi hyvät keskustelut!stäviä olen myös tapaillut. A:n ja J:n kanssa käytiin kahvilla ja munkilla Amurin helmessä. Ja eilen treffasin M:n ssä Nanda Devissä. Naurettiin ihan simona, oli siis hauskaa. Olenkos mä muita tavannut, en nyt muista. Klementtiini.
Ilmoittauduin eilen kandiseminaariin, kohta saa ilmoittautua yht.kunnalisen ruotsiin, tieteelliseen kirjoittamiseen ja mihin sitä vielä pitikään ilmoittautua? Johtamistaidon laitokselta odottelen heinäkuun tenttituloksia, saa nähdä mitä sieltä tulee.
Nyt on oikeesti niin kuuma, että aivo ei toimi. Menen keittämään teetä.
Tapaamme taas.