Tiistaina alkaa mun toinen opiskeluvuosi. Viime vuoden syyskuussa mä en kirjoittanut  tänne yhtään mitään. Se on ihan ymmärrettävää, koska - samoin kun nyt - eka periodi oli aika hektinen.
Mutta mukavaa on taas tavata eläviä opiskelukavereita. Koko kesä, kursseja lukuun ottamatta, on mennyt yksin pakertaessa. Nyt alkaa seminaarit ja luennot. Ja toivottavasti mulla myös se kandiryhmä. Kuudes päivä saan tietää sen.

Eka periodi on toisiaan tiukka. Mä olen vielä tuutorinakin, täytyy löytää aikaa niille uusille opiskelijoille, myös latvialaiselle R:lle, jonka tuutori mä oon. No, mä olen asennoitunut hommaan niin, että ekan periodin aikana en tenti kuin yhden tentin (sostyön tutkimusemenetelmät) ja sit keväällä johtamistiedettä. Katsotaan, kuinka homma alkaa luonnistua. Ainahan sitä ohjelmaa voi rukata.

Nyt taidan mennä nukkumaan. Mua väsyttää, olin koko viikonlopun kuoroleirillä ja tietty lauantaina valvottiin myöhään ja aamulla kasilta ylös ja ei kun laulamaan... Ja nyt väsyttää.
Joten hyv' yötä.