No niin.
Homma on taas alkanut ja täytyy sanoa, että oli tosi kiva nähdä kaikkia tuttuja yliopiston käytävillä ja luentosaleissa. Luentosaleissa kyllä, sillä opiskelu alkoi jo 1.9. mikä tuntui tosi aikaiselta. Mutta mulle se sopi oikein hyvin. Vaikka kesätöissä oli kivaa, tää on kivempaa.

Aloitin nyt 2.9. kolmatta kertaa moniammatillisuus-kurssia. Se on kaksi kertaa jäänyt kesken, koska mä en ole aiemmilla kerroilla ymmärtänyt, mitä pitää tehdä! Siis en ole ymmärtänyt suoritusohjeita. Voin kuulostaa surkealta yliopisto-opiskelijalta, mutta jos itse joutuisitte noiden aikaisempien ohjeiden armoille, tekin olisitte hakkelusta! Että sikäli ei kannata virnuilla ;)
Mä en ole ainoa lajissani tämän ongelman kanssa. Eräs jo valmistunut ystäväni sanoi, että hänellä meinasi jäädä valmistuminen haaveeksi, kun ei mainannut saada tota kurssia suoritetuksi. Ja tämä ihminen oli fiksu ja hyvä opiskelija, gradustakin tempaisi eksimian.

Ja nyt menen nopsaan kahville, jotta ehdin tehdä kaikki manööverit ennen sosiaalivakuutuksen luentoa, joka alkaa yhdeksältä. Kiinnostavaa.
Olin merkannut kalenteriini, että ensi viikolla alan perehtyä kuntatalouden perusteisiin. Mutta tarkemman harkinnan jälkeen se taitaa jäädä. Hallintotieteessä voin suorittaa luento- ja kirjatentit esseeillä, mikä sopii mulle hyvin. Yhteensä pitää raapia kokoon 16 sivua. Se vie aikansa. Samaten moniammatillisuus-essee pitää kirjoittaa, 10 sivua.
Noissa on kuitenkin sen verran kirjoittamista, että saan kyllä aikani kulumaan ilman finanssiopiskelujakin.