Tänään oli hallintotieteen perusopintojen kolmososion luentotentti. Tämä olikin oikein tiivis paketti: neljänä päivänä neljä tuntia ja sitten luentokuulustelu! Asia oli niin mielenkiintoinen, että olisi ollut kiva lukea oikein enemmänkin, mutta mutta...
Joten mä opettelin neljä tärppiä, joista kaksi oli kysymysten joukossa. Myös se mun suurin suosikki, johon sitten vastasin. Neljä kysymystä, joista yhteen vastattiin. Mulle kävi hyvin, saa nyt sitten nähdä, mikä number sieltä tulee.

Tää eka periodi on taas tosi tiukka. Mulla on niitä menetelmäopintoja, sitten taitoseminaari ja siihen kuuluvat  luennot. Kandiseminaari, sosiaalioikeus ja oikeustapausryhmä, tieteellinen kirjoittaminen ja onkos vielä jotain. No, onhan sitä tossakin.
Mulla olis kova hinku kuitenkin vielä vähän tenttiä myös nyt syksyllä. En vaan tiedä, onko se järkevää. Toi hallintotiede olis nyt hyvässä muistissa ja vielä kovin kiinnostavaakin. Vain kaksi kirjaa, joista toinen on neljäsataasivuinen tiiliskivi täynnä asiaa ja toinenkin on aika tiivis parisatanen.
No, mä kattelen.

Mulla on ensi viikolla pitkästä aikaa oma luento - siis mä pidän itse luennon. Se on hauskaa. Oon menossa Hegin musiikkiopistoon kertomaan tätä mun musiikkiyrittäjyyttäni. Mutta nyt taidan mennä nukkumaan. Mä heräsin tänään kuudelta kertaamaan tohon luentokuulusteluun ja nyt jo sit väsyttää.
Palataan asiaan.