Mä mietin koko ajan sumeena, mikä tulee olemaan kandityön ja gradun aihe. Eli mä valmistaudun jo nyt ekana vuonna tulevaan. Jos nyt jo voisi suunnata katseensa sinne, minne on menossa, niin sehän olisi hyvä. Mä siis mietin, että mikä voisi olla se aihe, joka kannattaisi valita, jotta se palvelisi myöhempiä valintoja.
Pitää vielä käydä toi selkeän ilmaisun kurssi, ennen kuin tämä kellekään aukeaa ;-)

Koska mua kiinnostaa kovasti suunnittelu ja sen sellainen, olen miettinyt kahta vaihtoehtoa:

1) Tampereen yliopiston Porin yksikössä on hyvinvointipalvelujen järjestämisen maisteriohjelma
2) Kuopion yliopistossa on sosiaalihallintotieteiden koulutusohjelma

Nyt mä arvon tässä sitä, että kumpi on kiinnostavampi
Laitan teille tähän linkit

Hyvinvointipalvelujen järjestämisen maisteriohjelma

Sosiaalihallintotiede

Noissa molemmissa ohjelmissa on paljon hyvää. Mä nyt tutkiskelen niitä ja mahdollisesti myös muita vaihtoehtoja. Täytyy vielä käydä Sulkasen juttusilla, tai miksipä ei Saarnionkin. Sehän on mun tutor.

Ihana sekamelska ja valinnan riemu! Kaikki edessä, opiskelut ja sitten työt!
Mä olen kovin luottavainen tulevaisuuden suhteen ja olen siksi uskantanut ottaa jopa opintolainaa. Oletkos sinä?