Mulla on huomenna johtamistieteen tentti ja mä olen lukenut tosi huonosti. Vielä ois kaksisataa sivua kokonaan lukematta ja kaikki kertaamatta. Kääk.

Mulla taitaa nyt olla vähän turnausväsymystä. Mä jopa mietin, jos en menis ollenkaan koko tenttiin huomenna. Mutta koska se on kesätentti (tentaattori joutuu kesällä repimään itsestään kysymyksiä ulos), mun on mentävä - velvollisuudentunnosta.

Aihe on mitä mielenkiintoisin, mutta mulla on vain mielessä kaikki muu. Ehkäpä olen ahminut hommia liikaa kesäksi? Mutta nyt tarttee kuitenkin ryhdistäytä ja alkaa lukea. Ei auta.

Yhdessä tenttikirjassa (Kolmet kasvot, toim. Aula-Hakala) oli tällainen lause:
"Impressionistit ja postimpressionistit hajoittivat objektin, kubistit dekonstruoivat tilan ja formalistit loivat objektittoman abstraktion."

Voi räkä.