Aivan ihanaa, aivan mahtavaa! Siis se, että alkoi taas arki ja pääsee hommiin!
Koska mä en lue enkä tee muitakaan opiskeluhommia  kotona (paitsi ihan poikkeustapauksessa), ni on ottanut aika koville nää pyhät. En ole lukenut enkä käynyt jumpassa. Koska on ollu noi pyhät.

Mut nyt on taas ihana arki ja niinpä mä olin tänään yliopistolla lukemassa EU-tenttiin. Menin paikalle jo kahdeksaksi ja lukea posotin melkein kolmeen. AAAHHHH! Kyllä oli mahtavaa.
Mä tapasin H:n kandiryhmästä ja käytiin yhdessä syömässä. H ihmetteli mun lukuintoani ja kysyi, että kuinka lukubasillin sai tarttumaan.

Ja sitten kotiin ja jumppaan.
Kyllä elämä tuntuu kivalta. Pitäs varmaan keksiä tähän jotain surkeeta ja ikävää, ettei vaikuta niin ällön onnellis-positiiviselta.... ei vainkaan. Elo hymyilee niin äänekkäästi mulle, että mua ihan hykerryttää!

Nähdään taas ja kuullaan.