Mun gradu on tullut painosta. En ole vielä itse nähnyt sitä, mutta soitin laitokselle ja T sanoi, että hyvältä näyttää! Tän postuksen otsikko on alku mun työn nimestä.

Nyt gradua ei siis enää korjata, tuunata, tarkisteta, muotoilla eikä tehdä enää viime hetken viilauksia. Se on painotuotteena laitoksella. Kohta kaksi tarkastajaa alkaa lukea sitä ja antavat lausuntonsa. Veikkaan, että arvosanaksi tulee cum lauden approbatur. Kerron sitten heti, kun saan tietää arvosanan.

Joskus ennen joulua on sitten yliopistolla juhla, jossa kaikki uudet maisterit pönäkköinä astelevat ja tepastelevat. Aion varmasti osallistua siihen!

Mahtavaa! Kypsyyskoe on 12.9. lauantaina ja siitä kolme viikkoa, niin mun pitäs saada paperit.
Kolme vuotta sitten mä aloittelin tätä urakkaa. Nyt ollaan tässä. Mä oon vielä syyskuun loppuun asti A-klinikalla töissä. Se onkin oikein hyvä, voin sitte valmiina hakea töitä.