Mä olen keksinyt sen!
Loistavan suuntautumisvaihtoehdon!

Kun saan kandityön tehtyä, mä haen maisteriohjelmaan Poriin. Siellä on hyvinvointipalvelujen järjestämisen maisteriohjelma ja se on just mulle ku sormi silmään!
Mä kävin tänään Leena Sulkasen pakeilla (en osaa varmasti sanoa, mikä on Leenan virkanimike) ja sain oikein ahaa-elämyksen tosta jatkohommasta. Hienoa!

Ja mitä muuta?
Tavallista - lukemista, seminaaria, kirjoittamista ja Linnan ruokalassa syömistä. Ei kovin hohdokasta, mutta ihanaa ja motivoitunutta.

Mä pääsin tänään vielä jälkijunassa ilmoittautumaan tieteellisen kirjoittamisen kurssille. Se kiinnostaa mua kovasti ja mä tässä pohdiskelin, että pitäskö mun alkaa kirjoittaa mun opintopäiväkirjaa tänne? Ehkä. Ehkä ei kuitenkaan. Mä mietin vielä asiaa.

Palataan astialle. Jos käyt täällä, ni jätä mulle kommentti, jooko? Se olis nastaa.