I need to brace myself for the English exam. But, you know, it's easier to express one's feelings  in native language, so I change into Finnish now.

Aivan mahtavalta tuntuu toi lumisade ulkona! Ihanaa, ihhahhaa, sanoisin, jos olisin hevonen. Mutta koska olen vain yhteiskuntatieteiden opiskelija, sanon asiallisesti jippijippijeejee!

Keskiviikkona on enkuntentti, kuten jo kerroin. Vähän mua se jännittää, se ei meinaan ole mikään läpihuutojuttu. Aika hankalia lauseita ja tieteellisiä termejä on tiedossa. Toivon kuitenkin, että pääsen läpi. Ykkönen riittää siihen. Kolmonen olisi jo ihan jees (yes in English).

Mä kävin tapaamassa mun tutor-opettajaani. Käytiin HOPSia läpi ja juteltiin muutakin. Se oli mun eka kerta vastaanotolla. Juttelin Saarnion (tutorini) kanssa myös muista asioista. Sain vahvistusta ajatuksilleni ja pähkäiltiin kandityön aihetta ja gradua siinä samassa.

Mutta mutta. Nyt on pakko alkaa lukea siihen ekun exaamiin. Saa nähdä, pidä peukkuja.