Tulin just Riiasta. Kivaa oli, mutta matkoissa on kuitenkin aina mukavinta se, kun pääsee kotiin. Niin nytkin.

Mä olen suunnitellut, että jos tulee kirjoitusvaikeuksia gradun kanssa, mä pakkaan tietsikan laukkuun ja lennän Riikaan kirjoittamaan. Sieltä vaan joku luukku vuokralle ja hommiin. No, ensin pitäs tietty olla se gradun aihekin.

Mä en ole puoleentoista viikkoon avannutkaan mitään opiskelukirjaa. Tentti on parin viikon päästä ja huomenna alkaa lukeminen.Mä olen siis ollut lomalla. Ensin juhannus mökillä ja sieltä suoraan Latviaan. Huomenna siis ruotuun!

Kesän ekan tentin tuloksia ei ole vielä tullut, odottelen niitä jännittyneenä. Eka tentti toisen tiedekunnan tentaattorille, vielä ei siis voi tietää, millä asteikolla se arvostelee. No, oletan kuitenkin, että se menee läpi.

Palaan taas kirjoittelemaan.