Olin tänään RefWorks -koulutuksessa. RefWorks on viitteiden hallintaohjelma.
Mä menin sinne siksi, että ensi syksynä, kun alkaa mun kandiseminaari, mun täytyy oikeisti osata laittaa siihen työhön ne viitteet ja tehdä lähdeluettelo. Ja toi RefWorks oli tosi mahtava juttu!
Mä taidan olla jotenkin pervo, kun musta oli aivan ihanaa - siis kertakaikkisen upeaa - kun viitteet sai helposti oikeaan asuun ja järjestykseen. Aaahhh, se oli ihanaa! Voikohan RefWorksia opiskella päaineena?   ;-)

Yliopistolla liikkuu vielä aika paljon väkeä. Tänään Linnassa oli lääkiksen pääsykoe ja siellä oli ihan himona populaa. Ja näin mä Tuulinkin, yhden kurssikaverin, ruokalassa. Se oli kanssa lukemassa.

Mulle on muodostunut selkeä systeemi tähän opiskeluun. Mun elämäntilanne on sellainen, että mä voin olla ihan työpäivän (ja vähän pitemmänkin) ajan yliopistolla. Siellä mä luen ja opiskelen. Kotona mä en tee sitten opiskeluhommia ollenkaan, mitä nyt netissä surffailen ja haen jotain tietoa. Mutta en lue mitään asiallista. Tää toimii hyvin näin.